Zweden - Reisverslagen van John en Hanneke Overhage - WaarBenJij.nu Zweden - Reisverslagen van John en Hanneke Overhage - WaarBenJij.nu

Zweden

We beginnen met een stedentrip naar Stockholm. Na onze eerste nacht in het AirBnB huis zal onze zoon Dennis aansluiten en als geoefend reisleider ons Stockholm laten zien. Zelf woont hij in Malmö. Na 3 dagen gaan we terug naar het vliegveld en gaan we de ouders van Lina ontmoeten, de vriendin van Dennis die in Gotenburg woont. En haar ouders komen uit Mexico. Een internationaal reisgezelschap dus. Met z'n 6en vliegen we naar Kiruna. Daar verblijven we in een leuk en knus Zweeds (primitief) huisje zonder stromend water (bevroren). Daarna vertrekken we per auto naar Riksgränsen , aan de grens bij Noorwegen. 3 dagen in een wintersportdorp. we zijn benieuwd wat we allemaal gaan beleven, maar hoofddoel is het Noorderlicht zien.

15 Maart 2017

De laatste dag en vertrek

13 Maart 2017

Een dagje Narvik, Noorwegen

Bezoek 'Icehotel' (Brrrr...) Vikingenkerk en rit!

11 Maart 2017

Dag 1 en 2 in Kiruna.

09 Maart 2017

Een dagje Stockholm
John en Hanneke

Wij houden van reizen, wandelen en er op uit spreekt ons het meeste aan. Maar eens een weekendje weg in een hotelletje binnen Nederland vinden we ook heerlijk om zo af en toe te doen. Onze zoon woont in Zweden en daar zijn we dus ook wel voor te porren om naar af te reizen.