Rondtoer Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van John en Hanneke Overhage - WaarBenJij.nu Rondtoer Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van John en Hanneke Overhage - WaarBenJij.nu

Rondtoer Stockholm

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John en Hanneke

08 Maart 2017 | Zweden, Stockholm

Vandaag samen met Dennis een rondtoer meegemaakt o.l.v. stadsgids Catharina. Zij vertelde enthousiast en boeiend over de geschiedenis van Stockholm. Na afloop goede waterdichte schoenen gekocht als voorbereiding op onze avonturen straks in Kiruna. Tegen de avond dronken wij een borrel op de 24e verdieping van 'Himlen', alwaar een onvoorstelbaar mooi uitzicht over de stad. Een geslaagde dag!

• 08 Maart 2017 - 22:07

Linda:

Met John en zijn hoogtevrees 24 verdiepingen......wat een held! Klinkt nu al goed. En eh John, pas op met afdalingen he!!!!!

• 08 Maart 2017 - 22:16

John En Hanneke Overhage:

Doe ik Linda!
    Onder mijn nieuwe schoenen zitten voor de veiligheid enorme spikes,
    die ook weer vrolijk ga gebruiken straks op het parket bij mijn schoonmoeder.

• 09 Maart 2017 - 14:17

Anneliek En Peter:

Leuk zo romdleiding,altojd heel interressant.
    Mooie foto,s,en schitteremd zo hoog, prachtig uotzicht!
    veel plezier verder!

John en Hanneke

Wij houden van reizen, wandelen en er op uit spreekt ons het meeste aan. Maar eens een weekendje weg in een hotelletje binnen Nederland vinden we ook heerlijk om zo af en toe te doen. Onze zoon woont in Zweden en daar zijn we dus ook wel voor te porren om naar af te reizen.

Actief sinds 04 Maart 2017